Read and rate Travel Journal Entries for Steynsburg, South Africa

Sep 20, 2006 - Este pais esta lleno de sorpresas

Hay que tener mucha cuidado al manejar por estas carreteras, ayer vimos changos, avestruces, pavos de guinea y toda clase de aves cruzando los caminos. El chango se salvo y las avestruces tambien pero el pobre pavo no fue tan afortunado y yo me siento realmente muy mal por lo que paso. No habia manera de evitar el percance. Anoche nos quedamos en un pueblo, parte de la ruta del jardin, que esta en la playa y donde se ven las ballenas. Nos quedamos en el Whale Watcher's Inn, cenamos un buen pescado, calamares y sobre todo un buen vino por...

Mar 14, 2006 - South Africa - Port Elizabeth

Hello there my trusty readers! Its been many moons since I last updated you all on my intrepid travels. Well fear not any more, for here I am to whisk you away into a land of adventure, excitement and, of course, hordes of seething bastards! After the second longest flight home over, we arrived in one of the murder capitals of the world, Johannesburg, or "Jo'burg" for short. We had been given lots of advice on how dangerous this city is and that once we've got into a hotel, don't leave, don't open the door to anyone, don't look out the...