Read and rate Travel Journal Entries for Queensberry, New Zealand

Apr 7, 2007 - Still No Camera...

I think I wrote about this earlier, but in case I didn't... Just before starting the Milford Track, I had decided to bite the pullet and buy a new camera from the US and have it shipped to New Zealand. Even with shipping, I could get a much better camera for much, much less. That was March 15. The camera was shipped to New Zealand on the 16th, but as of Early April, it still hadn't arrived.

Trip Journal

Reilly on the Road

Dec 16, 2005 - Wanaka

Wanaka! Het plaatsje waar ik doorheen was gekachelt zonder echt te stoppen. En het is wel degelijk het stoppen waard! Er zijn hier aan aantal mooie wandelingen in de buurt en rond het meer. Op de eerste dag heb ik samen met m'n roomie en iemand die zij kende Mt. Iron beklommen. Klinkt hoger dan dat het is, slecht 549 meter. Duurde ongeveer 3 kwartier om boven te komen. En daar was een mooi uitzicht over het meer en de verdere omstreek. Zie de foto van mij, Anna en Tim (2 britten). Na de klim zijn we naar "The Puzzling World" geweest. Een...