Read and rate Travel Journal Entries for Kaiteriteri, New Zealand

Dec 12, 2013 - Kaiteriteri

Mal nicht mit gepackten Sachen zur Abfahrt bereitstehen - jippi! Am ersten Morgen fuhren wir zum Startpunkt unserer Kajakfahrten. Alle, die mich verließen, paddelten für 2 Stunden im Nationalpark. Ich dagegen gab mir die volle Dröhnung und hatte eine Tages-Paddeltour gebucht. Wir fuhren mit den Wassertaxi nach Torrent Bay und ließen ein paar Wanderer raus. Anschließend fuhren wir nach Bark Bay, dem Startpunkt unserer Paddeltour. Wir fuhren zuerst gegen den Wind nach Norden am Onetahuti Beach vorbei bis nach Shag Harbour. Von dort ging es...

Feb 20, 2013 - Kaiteriteri and Westport - Beachtime!

It was a stressful journey getting to our next stop Kaiteriteri, due to the two boats splitting and the buses being over booked. We left at 9am, and then we were told the coaches were full and when we got to the ferry port, some of us may not be able to get on the coach that was going down the south island, as you can imagine this went down like a lead balloon. Luckily mine and Amy’s name were called out, we were safe but we had to switch coaches, we didn’t really mind as we had really got a solid group yet and was looking forward to...