Read and rate Travel Journal Entries for Thesprotía, Greece

May 14, 2015 - Ftelias - on the Greek / Albanian Border

Had a very leisurely sail (yes-a sail!) across to Ftelias. It was a 10 mile stretch and we had about 8-15 knots of wind. The bay is on the Albanian border and the actual border splits the bay in two so we had to swim on the Albanian side and on the Greek side. No one asked for passports though! Along the coast here there was a lot of fish farming happening. After our swim and lunch on board, we headed back to Gouvia to return The Coral Sea.

Nov 21, 2010 - Between Igoumenitsa & Venice (Venetie)

Lieve allemaal, We zijn nu echt onderweg naar huis en zitten op de boot naar Venetie. Morgenochtend begint de rit terug. In Kalembaka hebben we ons einddiner gehad, met het uitreiken van de prijzen voor de foto wedstrijd en die heb ik, Dini gewonnen ! Ik ben apetrots ;-) Ook overhandigden we ons kado voor de leiding aan Joke & John, een emotioneel en humorvol gebeuren. Wij kregen van hen de groepsfoto, een heerlijke zakje met diverse Dode Zee producten en een icoontje (geschonken door de campingeigenaar) en wij kochten van hem een icoon van...