Read and rate Travel Journal Entries for Wye, Victoria, Australia

Feb 9, 2006 - Lorne

Lorne was een mooi klein dorpie. We hebben daar verbleven in een leuk hostel dat er een beetje bungalo-achtig uitzag. 's Morgens waren er de papagaaien aan het eten op de buitentafel! (volgens mij werden ze gevoederd) 's Avonds hebben we daar lekker gegeten in een Grieks restaurant, erg lekker! De reis die dag was ook goed bevallen, leuke weg om te rijden..denk ik. De volgende rit is mijn beurt, alhoewel ik officieel niet mag rijden...! (niks gebeurt, dus dat zit wel goed)

Nov 20, 2005 - ROAD TRIP!!! The Great Ocean Road

Today was very exciting, because we made it down to the South Coast of Australia, which was gorgeous. We started the day in the city of Geelong, and explored the beach and the botanical gardens. We followed the signs, and found one of Australia's main tourist attractions, The Great Ocean Road. We stopped in Lorne for lunch, and then cruised miles of highway at 50 km/h, because that was the fastest you could go. It paid off though, because Ryan finally saw his Koala Bear!! It was very exciting! He was very calm, and didn't seem to mind when...