Read and rate Travel Journal Entries for Porepunkah, Victoria, Australia

Sep 27, 2012 - The Final Entry

26th September 2011 to 26th September 2012 So after 12 months on the road, crossing over 6 states, travelling through approximately 500 towns, living in 5 of them and a total of 34 960km we can now say we have achieved our goal of working and travelling around our great country. We have learnt a lot on the road being: * Collapsable buckets arent made to carry the disagnated litreage * Quick dry towels were our best investment * You can not escape snobbery, rudeness, bogans or dickheads but you do get too meet some amazing people who have...

Feb 1, 2006 - Porepunkah

Na het lezen in the Lonely Planet, besloten we om ons plan te wijzigen. Niet naar de Snowy Mountains maar richting Bright waar Mount Buffalo in de buurt ligt. Wij dus op pad met ons mini huis. We nemen geen grote wegen maar landelijke alternatieven. het duurt wat langer maar het is prachtig. In de buurt van Mount Beauty slingeren we de berg op naar Bright. De plastic flessen in de camper klappen ineen. Als we in Bright aankomen bezoeken we het visitor centre voor informatie. Daar krijgen we folders van wandelingen en campings. We kiezen een...