Read and rate Travel Journal Entries for Myall Lakes National Park, New South Wales, Australia

May 7, 2015 - Bush camp

5/5 Stayed at camp ground for the morning. After lunch we went for a walk to the next camp spot. This one is on the lake then over the sand dune and back along the beach to our camp.Our first fire tonight since we have been away. 6/5 The weather has been just magic the last 2 days and not to have the wind is lovely.After lunch we went for a drive to end of National Park to where you can go across to Bulladelah on the ferry. We then went into Hawkes Nest to have a look. It is not a very big place. The butcher only opens 4 days a week. It is...

Trip Journal

adelaide

Jan 16, 2006 - Tea Garden (da)

Tea Gardens 160106 Det her land har så mange underlige stednavne...hvis det ikke er Ulladulla, Wagga Wagga eller Humpty Doo er det Tea Gardens. Så kan Österbölle og Bæælum ligesom godt gå hjem og lægge sig!:) Men jeg må vist hellere huske at nævne gårdagen inden jeg forgriber mig på dagen i dag... Vi havde jo overnattet på det hyggeligste hostel i Blue Mountains med det meget originale navn No. 14, eftersom det lå pa Lovell Street 14. Bilen skulle afleveres i Sydney för middag så vi körte tidligt afsted for at nå det og det tog da også de...