Bicyclette Diaries travel blog

Bagage

Vandaag ben ik vertrokken uit Nederland om morgen vroeg (6:45) vanuit Brussel met mn fiets in het vliegtuig te stappen. Dit is een briljant plan omdat ik vannacht lekker in een hotel bij het vliegveld zit en morgen vroeg met een shuttle bus naar het vliegveld zal worden gebracht. Kat in het bakkie!

Mijn allerliefste ouders zijn meegegaan om me uit te zwaaien op station Dordrecht.

Vanaf Dordrecht ging ik met de internationale IC naar Brussel airport en vanaf hier onderging ik een helse fietstocht naar het hotel.

Deze rit viel zwaar omdat ik naast al mn normale bagage met een enorm stuk karton en ander verpakkingsmateriaal onder mn arm fietste. Dit verpakkingsmateriaal heb ik later nodig om mn fiets te verpakken voor in het vliegtuig. (later kwam ik erachter dat er constant shuttle bussen van en naar mn hotel reden waar ik makkelijk met fiets en verpakkingsspul mee had kunnen meerijden)

Eenmaal bij het hotel heb ik mn spullen op de kamer gedropt en daarna een kort rondje gefietst in de omgeving van het hotel. In de avond heb ik mn fiets verpakt en heb ik het film kanaal op de tv in hotelkamer gekeken. Dat kanaal wil ik thuis ook, altijd, heel de tijd films. Daarna zette ik een dubbele wekker (3:00 & 3:30) en viel ik, na wat moeite, uiteindelijk toch in slaap.