Silja ja Ville Lomalla travel blog

huomenta! majoitusvalinta osui nappiin, tämä on tosi leppoisa mesta, omistaja on ihana ihminen ja hinta edullinen, koska saatiin puinen mökki. otettiin kaks viikkoa, per viikko=47,5€, betoniset mökit tosin yli tuplasti kalliimpia, vaikka sekin ihan kohtuullista vielä. jää enemmän rahaa ruokaan ja juomaan, mökissä ei kuitenkaan olla muuten kuin nukkumassa. baari/ravintola on yhteinen olohuone, jossa jengi käy hengaamassa ruoan, juoman ja seurustelun merkeissä. suurin osa on suomalaisia täällä ja brittiomistaja on saanutkin paljon vaikutteita meikäläisiltä: virallinen viina on finlandia vodka, sitä saa perus turkinpippuri- ja muina karkkiversioina, sekä eri tuoreilla marjoilla maustettuna. löytyy myös lonkeroa. ruokalistalla on makaronilaatikkoa, lihapullia ja pyttipannua, mutta thairuoka on meidän valinta. kaikilla asukkailla on tiskin takana oma vihko, johon merkataan mitä juo ja syö. kun lasku on 50€, se maksetaan pois ja uusi piikki alkaa. mikä parasta, täällä saa olla omatoiminen ja mennä itse tiskin taakse hakemaan vettä, limsaa, olutta jne., laittaa itse vihkoon mitä ottaa ja homma selvä. viinaa ei tosin saa itse kaataa, ihan ymmärrettävää. tämä kertoo jo aika paljon paikan rennosta ilmapiiristä. nyt lähden herättämään siljan, se on nukkunut yli 12 tuntia, jos saan itseni ylös tästä riippumatosta. matkattiin yön yli bussilla ja lautalla tänne, bussissa oli kovaäänisiä venäläisiä ja lautta keinui aika paljon, joten ei nukuttu juuri lainkaan toissayönä, siksi pitkät unet. kuva baarista. .