Van Heiningen Oost USA / Canada 2011 travel blog

Hotel Marriott Residence Inn Boston on Tudor Wharf

Uitzicht vanuit de kamer

10.09.2011 11:20 Amsterdam - Boston

8 uur met Delta, mooie rustige vlucht gehad alleen een uur voor de landing is ma erg onwel geworden en heeft even het bewustzijn verloren. Gelukkig was er een arts aan boord en heeft samen met de steward direct uitstekende eerste hulp geboden, de piloot was ook gewaarschuwd en voor de zekerheid heeft men een ambulance laten komen naar de luchthaven en hebben ze ma als eerste uit het vliegtuig gedragen en voor controle naar het ziekenhuis vervoerd. Pa is met de ambulance mee naar het ziekenhuis gereden en wij hebben de bagage opgepikt en de auto opgehaald. Daarna zijn we ook naar het ziekenhuis gereden. Iedereen, de steward, de stewardessen, het personeel op de luchthaven en de "paramedicals" zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam geweest. We wachten op dit moment nog op de uitslag en rijden straks weer naar het ziekenhuis en horen dan of ze nog een nacht ter observatie moet blijven of dat ze met ons mee mag naar het hotel, wat overigens schitterend aan de jachthaven van Boston ligt.