2007 Perduts per sudamèrica travel blog

típic carrer de ciudad bolivar

A la posada Don Carlos

Cuinant-nos una truita de patates!!!!

El resultat!!

Vam agafar un Bus de nit, que ja voldrien tenir moltes companyies europees. Tot es transformava i es convertien en confortables semi-llits.Únic inconvenient, que posaven l'aire acondicionat al màxim, perquè ningú dubtés que en portava, com deia la publicitat. Tothom, dormint amb polars, pantalons llargs gruixuts, mitjons, sacs de dormir, ...

Vam poder dormir bastant bé. Bé, el mosso, cada dos per tres es llevava sobresaltat, amb més d'un crit, perquè somiava que l'autobús s'anava a estrellar i amb cada sot que agafava el bus, era el xoc final!. Vamos que tot i que els seients eren còmodes, la gent no va poder dormir gaire!. Un exagerat!.

Ciudad Bólívar és molt maca. Amb moltes cases colonials, de colors pastel, molt cuidades. Inconvenient, encara no hem aconseguit Bolívares, els caixers tornen a no anar amb Visa, i els bancs diuen que "no tienen conexión". Ja pensàvem que no podríem fer l'excursió a Canaima-Salto del Angel, i que lo dels malabars pel carrer hauria de ser en serio. A última hora, el banco mercantil ha tingut conexió i hem pogut treure diners. Buff, demà ens podrem anar a Canaimaaaaa!!!

Petons.

nota: el proper missatge sobre Canaima el farem castellà pels amiguetes de MAD (bueno, bueno, que Flor, Freddy y Amado ya casi tienen el nivel C!)