van Heiningen West USA 2007 travel blog

Washington - Los Angeles

Los Angeles - The Westin Hotel

Westin Heavenly bed

We vertrokken om 12:20 uur netjes op tijd met United Airlines van Amsterdam naar Washington, alles prima verlopen en een rustige vlucht gehad. Op de luchthaven van Washington hadden we ruim de tijd voor een lekker bakkie koffie van Starbucks. De vlucht van Washington naar Los Angeles vertrok ook mooi op tijd en door de gunstige wind zijn we een half uurtje eerder geland. Helaas kwamen we er bij de kofferband achter dat de koffer van Richard de vlucht naar Los Angeles had gemist en met een vlucht later kwam zodat we anderhalf uur op de koffer hebben staan wachten. 's Avonds hebben we dan gelijk nog onze huurauto afgehaald en zijn daarna direct naar ons hotel gereden waar we pas 22:45 plaatselijke tijd aankwamen. In Nederland was het dus al 07:45 uur. We waren behoorlijk gaar van de reis en zijn gelijk het heerlijke (beroemde Westin heavenly) bed ingedoken.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Wir sind pünktlich um 12.20 Uhr mit United Airlines von Amsterdam nach Washington geflogen, von da aus weiter nach Los Angeles und sind dort etwas früher angekommen als geplant, aber das hat nicht viel genutzt. Richard's Koffer kam, glücklicherweise überhaupt noch, 1,5 Stunden später mit einem anderen Flug aus Washington. Dann den Mietwagen geholt und weiter zum Hotel, wo wir erst um 22.45 Uhr (12.05.) ankamen (13.05. 7.45 Uhr zu Hause). Sind dann totmüde ins bekannte herrliche Westin Heavenly Bed gefallen.