Prinsessen tager på tur :o) travel blog

Airlie Beach... hovedgaden!

Mig i Airlie!

Eva og Bodil fra Dk, som vi moede 1. gang i Byron.

Eva og jeg...

total dame Edna...hehe

Airlie var smukt...

Kurado, Lonnie, Martina, Mads og jeg ved havnen inden vi skulle ud...

udsigt fra baaden... by night!

mig ude og sejle... hihi det er dejligt!

oppe paa daekket...

saadan nogle drak vi ogsaa paa "british Defender".

se hvor fin den var...

"whithaven Beach"... har aldrig set flottere!

ubeskriveligt...

Super silden... med "whithaven beach" i baggrunden.

Mads og Lonnie i de sexy stingersuits, vi skulle have paa!!!

udspring fra baaden... se lige vandet.

sikke nogle udspring...

hr. roed og sommer pigen...

Reese... Kaptajnen.

Airlie Beach...

Koerte i bus hele natten... ankom i Airlie ca kl.7 om morgen!

Puha... saa vi var paent traette og gad serioest ik og finde os i noget pis! Men vi maatte bide i det sure aeble, da vi efter at ha ventede i 10 min paa koala's shuttlebus, fandt ud af at den var i stykker og at vi maatte gaa! som om det var vores problem!!! Men det blev det... Aev!!!

Tung rygsaek... og jeg mener saek :o)

Saa kommer vi frem efter 30 km i trav... okay 15 min gaatur. og kan saa ikk tjekke ind foer kl.10! Fint nok. Men saa kommer renoering sgu ikk foer omkring kl.12... paa dette tidspunkt er vi simpelthen saa traette (pga vi har siddet i bussen hele natten og mangler SOEVN.) Altsa...

Naa, men jeg tager mig en bette dukkert i poolen, Mads vasker toej og Lonnie sender sms'er...

om aften og aften efter faar vi tjekket nattelivet ud og det er da okay... hihi

sammen nat har vi ogsaa besoeg af en bette mus... hyggeligt!!! Koalas i Airlie kan varmt anbefales ;o)

Men man maa sige at Airlie Beach er en smuk og laekker lille by.

D.4/2-06

Gik vi ombord paa "British Defender", ud og sejle paa "Whitsundays"... og hvad vi ikke vidste var, dette ville blive en fantastisk tur, som vi aldrig vil glemme!

Vores crew: Reese (kap.), Luke (skibsdreng), en skrig dame(kan ikke huske navnet paa hende!) og Paula ("messemor")...

Hvor var det hele smukt... hele tiden! "british defender", er jo en rigtig sejlbaad... hold da op hvor var det fedt! Naar vi virkelig sejlede, laa baadens bagbord eller styrbord jo helt under vand. Vildt...

Vi fik set smukke solnedgange, stjerne himmel og bare smukke omgivelser.

Vi oplevede nogle dejlige snorkleturer. hvor vi bla saa en stor fisk, som er kendt i Australien. Elvis, hedder den... saa Elvis lever altsaa, har selv set ham! hihihi

Lonnie og jeg fik lov og styre skuden... sejt!!!

Paa samme baad var ogsaa Martina og Kuroda fra Schweiz. rigtige soede mennesker, vi moedte dem foerste gang i Rainbow Beach... hvor vi eller de har fulgt efter os!

D.6/2-06 sluttede vores tur desvaerre!

Vi fik igen tjekket ind paa koalas, igen ikk en fornoejelse.

Saa vi loeb direkte ned til Laguen for at bade! Lonnie og jeg fandt efterfoelgende denne lille sjove butik, hvor man meget billigt kunne lave sine egne smykker... ej, hvor toeset!

Om aften moedes vi med "whitsundays" crewet! til en oel eller 2.