Prinsessen tager på tur :o) travel blog

Mig og min seje harley...

hele harley slaenget... hihi

wauw... mig og den flotte solnedgang i 1770

endnu mere WOW...

Det er sgu da smukt...

proev lige og se kvaernen.

var lige ved graede da vi skulle sige farvel...

Lonnies braendvable med saaen noget helse gas paa og min oedelagt taa!!!!

en meget afslappet Mads i haengekoeje.

1770...

Ja, rimlig fun navn til en by ellers! Men men... en lille hyggelig by var det. 10 huse og faelles toilet, ej okay overdrivelse fremmer forstaeelsen. But you get the picture!

Cool Bananas hed vores hostel og tro allerede nu at jeg kan skrive under paa at det er det reneste hostel i australien! og saa havde de haengekoejer...

Naa men kort om dette sted!

Lonnie og jeg var ude og koerer paa mini harleys. Hold da op det var spass! Hvis man virkelig pressede sin kvaern kunne den komme op paa 60... ja ja, kom ikke her! vi var saa seje! vi vil melde os ind i en harleyklub, naar vi kommer hjem.

Men jeg var ret taet paa at lave et styrt (saa uheldig som jeg er), jeg tog et sving lidt for hurtig, hvor jeg saa ville gasse ned - men jeg gassede selvfoelgelig op :o) lidt spaendning skal der jo til! Men jeg fik rettede op og i refleks ville jeg saette foedderne ned imens jeg stoppede, hvor jeg havde glemt at jeg havde klipklapper paa og river min taa (den der havde vaeret skadet foer), til blods... naesten i hvert fald! det bankede i hvert fald i den og guiden puttede noget jod agtigt paa!

men er der nogen der spoer' var det en krokodille som vi moedte ved en lille soe! vores guide fortalte os at vi skulle koerer forbi uden at stoppe op, fordi ellers ville den bide! Saa jeg var jo nysgerrig... og taaen blev spist! Av av... -men historien er ogsaa den at krokodillen var en falsk en... hihihihi