Hanna og Tor Åge til Australia travel blog

Kan tro det var godt aa innstallere seg i egen leilighet for helga i Melbourne. Tusen takk, Karl Erik!! Dette var skikkelig LUKSUS!! Godt aa slippe aa dele kjokken og bad med x antall backpackere i forskjellige utgaver..for noen dager.

Vi tok livet med ro og la opp til et par dager uten for mye program. Fredag var det straalende sol og varmt. Vi tok trikken ut til St Kilda. Her ble det 2 cafebesok og noen timer paa ryggen..helt til alle fluene tok knekken paa oss og vi maatte kapitulere(fluene har plaget oss helt siden vi kom til Adelaide..de kreler - og hvor er den nye fluehatten min naar jeg virkelig trenger den....svar: nedpakket i en eske opp i en container paa vei til Norge!!!)

Paa ettermiddagen koste vi oss i leiligheten og bare noyt den fantastiske utsikten over byen!! Etterhvert ble det tid for italiensk pizza(Hanna tok Tor Aage med paa favorittstedene fra sist besok i Melbourne)For aa si det saann, vi gikk ikke skuffet hjem denne gangen heller!! Yummi!!

Lordag var det sol, men kaldt! Vi brukte dagen til JULESHOPPING. - det blir mange aussiegaver paa familien i aar: HOHOHO!! Lunsjen ble inntatt i sola, i le for vinden. Nydelige kyllingciabatta stod paa menyen...mmmm. Paa ettermiddagen rusla vi tilbake til leiligheten og det ble nok en avslappende kveld her..for vi sultne rusla ut og fikk oss en lett middag i chinatown..bare noen minutters gange fra leiligheten...Kunne ikke vaert bedre...hilsen to plommer i egget;-)